Szanowni Państwo!
W związku z rosnącym obciążeniem naszych Pracowników prośbami o pomoc zdalną i konsultacje telefoniczne, zmuszeni jesteśmy wprowadzić odpłatność za tego typu usługi. Zasady pobierania opłat określone zostały szczegółowo w Regulaminie świadczenia usług pomocy zdalnej dla Użytkowników urządzeń.
Równocześnie chcemy jednak zapewnić, iż bardzo cenimy sobie stałą współpracę z Państwa firmami, dlatego też §5 wspomnianego regulaminu zawiera szereg przypadków, w których nie musicie Państwo ponosić tych opłat.
Nie są one pobierane jeśli regularnie poddajecie Państwo swoje urządzenia przeglądom dokonywanym przez nasz serwis (Pomoc Zdalną otrzymujecie wówczas Państwo „w pakiecie” z przeglądami). Dodatkowo, oczywiście nie pobieramy również opłat jeżeli w ramach konsultacji zdalnych nie uda się rozwiązać ani zdiagnozować problemu a w przypadku, kiedy w ich wyniku stwierdzona zostanie konieczność bezpośredniej wizyty serwisu, koszty Pomocy Zdalnej zostaną Państwu zwrócone w formie rabatu na usługę serwisową.
Uważamy, iż powyższe zasady gwarantują uczciwe traktowanie wszystkich naszych Klientów. Z chęcią poznamy również Państwa uwagi na ten temat – prosimy o ich przesyłanie na adres: iat@inter-auto-technika.com.pl