Inter Auto Technika

Linie diagnostyczne stanowiska kontrolne


Szarpak hydrauliczny ze sterowaniem radiowym

SPID G 20000


1. Opis

Elektro - hydrauliczny szarpak SPID G 20000 FUNK zastąpił w 2008 roku dotychczasowy model, sterowany przewodowo. Podobnie jak  jego poprzednik, jest on przeznaczony do badania wielkości zużycia łożysk, elementów zawieszenia i elementów układu kierowniczego w samochodach ciężarowych o nacisku osi do 20 t. Zabudowane w podłożu płyty kontrolne przemieszczając się wzdłużnie i poprzecznie umożliwiają zlokalizowanie występujących luzów. Element sterujący pracą urządzenia pozwala dzięki wbudowanej lampie oświetlać podczas badania podwozie pojazdu. Urządzenie przeznaczone jest do zabudowy na kanale diagnostycznym.

2. Dane techniczne

Dopuszczalny nacisk osi (kg)

20000

Dopuszczalny nacisk koła (kg)

10000

Wymiary płyt dł. X szer. (mm)

750 x 750

Wymuszenie siłownika (N)

30000

Ciśnienie robocze (bar)

160

Przyłącze elektryczne (V/Hz/kW)

400/50/2,2

Napięcie sterowania (V)

24

Lampa ręczna (V/W)

radiowa z akumulatorem

Pojemność ukł. hydr. (l)

11

Poziom hałasu dB(A)

≤ 75

Zabezpieczenie zwł. (A)

16

Do góry

dodaj stronę IAT do ulubionych
Współpracujemy z:
Inter-Auto-Technika jest Członkiem Wspierającym Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej
Stowarzyszenie Techniki Motoryzacyjnej
The European Garage Equipment Association